yeah right?

Hejsan, här känner man sig aktiv, haha not... -.-

Men jag har helt enkelt inte tid, skolan, ridningen, fotboll, ojoj... sen ska vännerna in där i mellan!

Men igår red jag Milen i alla fall och han var duktig, vi hade lite övergångar och han var som en liten duracellkanin x)

Eve fotade mig och det kommer kanske lite bilder så foort jag fått dom :))

Idag har jag fotbollsträning, både kul och lite mindre kul.
Kommer kanske lite bilder från barbacka cup om jag orkar ladda upp någon gång så att...

Klockan är snart 3 och det betyder att jag snart ska börja sluta vara på datorn och börja fixa mig .

Och jo, bloggen ska fixas lite snart, bara jag får den där headern gjord någon gång!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jua justexD glömde skicka (A)

2010-09-05 @ 19:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0