Uppdaterar'N

Hejsan, välkommen till världens mest uppdaterande blogg *hoost* !
Men men i alla fall skoldagarna är långa, blev ingen ridning igår eftersom jag fortfarande har gipsad handled.
Och läkaren ringde i tisdags då och det var nog antagligen en spricka :/
Så att me jag far nog och tränar ltie fotboll ikväll och spelar match på lördag.

I måndags red jag Marlene till hagen och hon var jäättesnäll och fiiin :))<33 och ingen bockning heller! :')
underbara lilla arabsto<3

Män män ska se lite vad jag hittar på när jag inte kan rida :'((((

Och jo bloggen ska ändras :P


Kommentarer
Postat av: caisa

Synd att du int fick rida igår :/

Men as häftig såndär header! :D

2010-09-09 @ 21:48:00
URL: http://www.caisaas.blogspot.com
Postat av: Sv till Caisa

Japp, kändes konstigt att stå och titta på x)



Tack :D

2010-09-12 @ 11:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0