aj

Hejsan, imorse blev det att stiga upp tidigt och dra iväg till Sverige med morgonfärjan, sen bilfärd vidare till Rasbo.

Matchen förlorades med 2-1 med lite otur på vår sida och om jag ska vara ärlig liite orättvisa domarbeslut.
Vår målvakt ville inte stå och jag måste bli reserv så jag klara hela första halvlek, men i mitten av andra så skotta som ca 2 m ifrån mig,den for på händerna, högra handen åkte bak och jag fickk suuperont (men det blev inte mål! x] )
så direkt när man kom hem så for vi till akuten och satt där i en timma och väntade, sen när jag väl blev mottagen så kände dom lite, drog sen så satte dom en skena på mig och linda fast den med bandage (bilden)
Ska och röntga imorgon om det inte blivit bättre.

Trevligt, trevligt...

Hoppas inte gamla sprickan "gått upp" för då kan jag varken rida eller spela fotboll :((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0