woups

Har vart liite trög att uppdatera men skolan har tagit för mkt tid, och så vännerna och ridningen och fotbollen.
Gud har så mycket på gång :P
Men det är lite roddigt i starten ännu men det löser sig snart :)

I onsdags red jag Milen och vi hade lite ställa och böja och han var asduktig, han e ju rätt hård i munnen så jag hade lite att jobba med, men det gick bra efter ett tag ochlite arbete :D

Idag var jag på footbollsträning som varr kul, vi alla har vår lilla speciella humor x)
Och Tobias var där och han e ju liite allmänt humor (eller ska ja säga han har humor?xD eve?!?! :P)

Imorgon börjar jag 8 (som alla andra jävla mornar-.-)
Och man börjar dagen med hemkunskap.. kul va?
Nåja.. Sen har jag match lördag söndag men jag kan bara komma på lördag, eftersom det är dag för barbackacup på söndag :D:D:D
ska bli askul<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0